Bilder från igår

Nu så..
Här kommer bilderna från Thea fem års dag. :)


      



         

    


Haha. Min nya favobild ;)

         



Thea leker att hennes barbie är på spa, och här ligger dom i bubbelpolen. ;)

         


         


Mamma som fyller år idag..
*Grattis*
..fick öppna sin paket igår hon också. :)

    


Mums!
Och massa tack till Helena som gjorde den goa cheesecaken.
Du vet minsann hur man fångar min mammas hjärta ;)

       


Goa lilla Alicia har smörgåsrådspremier. ;)

    


Sen kommer vi till korten som ställer till det lite för mej..
Thea önskar sej en lillasyster JÄÄTTE mycket.
(Jag tyckte att det räckte gott och väl med att hon fick gosa med Alicia..)
Och min man som också börjar bli lite bebissjuk, han säger inte precis emot sin lilla dotter.
Det är bara jag och Tonni som tycker att det räcker. ;)


Ja ni ser ju..


Alicia är ju inte precis det bästa barnet att ta hem när man har folk i huset som vill ha en sån där ;)


Alicia är sugen på tutte och Thea är sugen på att bära. ;)

Hur som helst så blev det en jätte fin dag för min stora, fina tjej. Och gissa om hon somnade gott när kvällen kom.
Hon bad till och med att få gå och lägga sej. ;)

Jätte tack till alla som var här och för alla fina paket!
Några nya kläder dröjer ju innan man behöver köpa till barnen nu vill jag lova, och leksaker har dom så dom klarar sej gott och väl. ;)

Nu ska jag väl ta mej en liten titt på skolgörat också..
Blööö så trist! ;)
Men det kan väl vara en ide att få det gjort.
Så tack å hej så länge

Anonym
2012-04-22 @ 16:24:35

Tack för en toppen dag!!! Det var jätte mysigt!!! <3 Ni får gärna låna Alicia ibland ;) så får mamma gå ut och göra stan ;) ha ha!!! Ni är underbara!!! Pussa familjen!!!

Sanne
2012-04-22 @ 16:43:49
URL: http://ninna.blogg.se/

Äh, Thea och Fredrik får passa å så gör vi stan. ;)

Anonym
2012-04-22 @ 19:33:48

Lätt gumman!!!! Det hade varit as ball!!! Bokat!!!

mami
2012-04-22 @ 20:31:39

Jag tackar också en jättebra dag, kul o träffa lilla söta Alicia,, Tack Tack Helena kanon goooo...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0