Äntligen!

Fy fan vad jag är trött i mina fötter nu!
Jag som hatar att gå i klädbutiker har sprungit i butiker i två dagar, och tillsist hittade jag min jacka! :)) Den var helt klart värd allt fläng.
Hejdå gamla sletna jacka.. ;)

Även om det visst blev en lite dyrare historia så får jag ändå säga att jag är rätt förvånad över mej själv..
Igår var jag och Majs i stan, och allt jag kom hem med var en mascara, en lotion och två par leggins till Thea.. Och idag blev det bara jackan och en tröja. Detta är inte likt mej alls. Jag kommer jätte gärna hem med fyrtiotretusen påsar med en massa onödig skit. Så ja, lite chockad är man ju. För att inte tala om mina mans förvåning. Haha! ;)

Tack för denna heldag Mami! <3

Nu är det dags att stoppa sniglarna i sina sängar och sen blir det soffan.
Så tack och hej. //San


 

mami
2012-04-03 @ 22:12:17

Vasågod så trevligt så, men jag e helt slut, snygga grejer även om det var få. kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0