OJ!!

Hittade en gammal bild från förra året på mej själv..
Herre jävlar vad stor jag var tillskillnad mot hur jag kände mej. :-/
Jag vet att jag har minskat, men inte att det är sån skillnad.

Här ska ni få se..

32 kilos skillnad.. :-S


****

Iaf kan jag lova att jag är cp nervös inför morgondagen..
Har känt att jag vill spy flera gånger idag, och lipat som ett litet barn av ren och skär nervositet har jag också gjort.. ;)
Som tur är har jag Emma med mej!
Men jag tänker inte ge mej, och jag har bestämt mej!! :)

Madde
2011-09-06 @ 18:55:37
URL: http://madelli.blogg.se/

Bra jobbat asså!

snygg outfit 2011 med haha!

Köss

Mams
2011-09-06 @ 19:02:33

ok då vet jag att jag är överflödig igen,,,,hi hi,

knappt man fattar, det är ju bara halva du kvar jätteskilnad, o jag kniper en tumme för dig i imorgon, detta kommer gå bra ska du se...

Löve mams




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0