Dagen före domen..

God morgon.
Igår började mina små mödarsniglar på nya dagiset. Tre dagar skulle föräldrarna vara med på inskolningen.
Säkert hurrö..
Jag och Fredrik kommer dit med barnen kl nio, när Thea fått av sen ytterkläderna började hon krama oss och sa hejdå. ;) Att vi skulle stanna var la onödigt, men okej då. En timme gick och barnen hade knappt tittat på oss, så står jag vid en annan dörr och Tonni kommer fram och frågar om vi tänker gå nu och så kramar han mitt lår..
Detta med inskolning..
När det sen var dags för hemgång kom ena fröken fram och sa att barnen känndes så trygga så det räcker att vi lämna imon.
Sagt och gjort. När vi lämnade dom förut tittade nåda barnen på oss och sa att vi inte behövde vara med idag och så fick vi varsin puss. Haha.
Dessa ongar. ;)

Nu är jag och maken på Ikea och slår ihjäl tid. I
mon väntas domen, nått som kan förändra typ halva mitt liv. Jag är inte alls nervös! Gah!
Men jag har bestämt mej, och jag får alltid min vilja igenom. Vissa saker är bara mer krångliga än andra, men har jag bestämt mej så har jag. ;)

Nu är det dags att sluta. Ha det gött. :)

Mams
2011-09-06 @ 10:14:46

älsklingen min, det är klart att det kommer att gå som du vill, här tvivlar aldrig utan bestämmer oss, sen får det ta den tid det tar,,,

tusen kramar mams




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0