Dagen efter dommen..

Vem sa att någonting alltid skulle vara lätt..?
Nä, ingen.. I så fall ljög den jävlen.
Men jag är glad att jag är jag och att jag alltid vet vad jag vill, och jag tar det jag vill ha!

Gårdagen gick kanske inte helt som planerat.. Men inget är kört förrän man ligger död under marken!
Så om några dagar är jag tillbaka igen! :)
Jag köper inte vad som helst om han trodde det, och idag började jag om ;)

Tusen tack Emis för att du var med igår!! <3
Och tack gamel Majsan som kom och hämtade mej <3


********


Förkyld och jävlig är man nu också. Det är ju aldrig fel.. :-/
Och idag blir det ett "trevligt" läkarbesök i frölunda.. *AJ*

Är så trött på dessa sjukhus och läkarbesök hela jävla tiden.  Nu får det snart räcka..
Har ju förvisso ett läkarbesök jag ser fram emot om 2 veckor och 6 dagar. ;)
Ska bli spännande. ;) 

Nä, nu är det dags att hoppa in i en dusch och sen är det väl dags att tänka på att börja bege mej.
Ha en toppen dag allesammans

Mams
2011-09-08 @ 21:20:16

Efter regn kommer solsken, det vet du väl,

allt kommer att gå bra ska du se,,,,

Du e så stark o grymt duktig,,,

pöss på sig




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0