1 September..

Öh.. Hur jävla snabbt går inte tiden då..?
Det var ju fan Juni nyss ju..
Aja det är la bara att acceptera att man inte hänger med.

Idag skulle min käre make varit hemma, men i morse ringde visst hans jobb och tyckte att han skulle komma in några timmar. Så det var bara att lägga om morgonplanerna.
Så efter frukosten var det bara att klä på både mej och barnen och gå in till grannen och hämta hunden. Så min härliga promenad jag hade tänkt mej fick kortas ner.. :(
Men men, en liten promenad med stora hunden, vagn och barn blev det iaf. :)

Nu sitter jag här och bloggar igen.
Mysko detta.. Jag som haft världens bloggtorka i flera månader.
Fick jag helt plötsligt ett mer intressant liv..?
Öh, nopp. Men kanske lite mer tid bara. ;)
Nu när man inte längre sitter med en mobil fastlimmad i örat och inte röker längre. :)
Det är förövrigt min 14e rökfria dag idag. (Nån cigg har jag väl kanske fuskat med nån dag) Men jag är ändå väldigt stolt får jag säga. ;)

Måste ju bara skriva vad min dotter sa till mej i morse. Man blir ju så full i skratt av dessa små varelser.
Thea: Mamma, spindlar är inte så farliga
Jag: Nää?
Thea: Vet du, en gång när jag satt på gården då kom det en spindel som gick på mej, han lekte det, att han skulle gå en promenad PÅ mej, och då ville jag att någon skulle ta bort den, så Lisa tog bort den då. Och vet du mamma, jag tycker att det är bra att vi har fått så bra grannar för jag älskar dom.
Jag: Ja jag tycker också att det är bra att vi fått så bra grannar.
Thea: Ja det är tur vi har Lisa!
Haha, dessa barn! <3

Nä nu blir det till att invänta mannen och sen lite lunch.
Vid fyra tiden ska jag och LisaFisa gå och träna.
Det ska allt bli gött.
Har ju bara några dagar på mej att gå ner några kilo. Men det fixar la jag. Optimist som man är. ;)

Ha det göttans :)

mams
2011-09-03 @ 09:45:27

Goa lilla Thea..Spindlar Ha ha dom gillar ju du.

Tusen kramisar




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0