Värme

Arslet placerat i stolen och nyllet framför lampan.
Lite varmt och gott blir det, å det är ju tacksamt när det var så kallt ute att jag trodde få istappar i näsan..
Hatar vintern!!! ;)

Idag ser det ännu lite bättre ut, dock inte i hormonträsket mellan tuttarna, så nu blir det till att rikta lampan en sund där med. :)

Är fan helt mållös över denna magik asså.
Hade aldrig gått på den här "skiten" om nån hade nämnt det för mej. Inte egentligen.. Men när jag nu ändå var på kliniken och Lena sa det, ja då kunde jag väl lika gärna testa.
Å nu kan jag verkligen bara säg till alla prickiga människor där ute, lita inte på mej heller, jag kan vara korrupt, testa för fan själva. ;)

För övrigt är jag snart klar på KKAB för idag, och imon tar jag och Lena rast ifrån varandra, för imon är Lena på KKAB i Falköping. :)
Efter jag "lampat" klart ska jag nog hem å dö på soffan en stund innan det är dags att hämta mina små mördarsniglar. <3
Och senare idag blir det dejt med Emis. :)
Ha det fantastiskt i det fina men kalla idag.

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0