Not..

Nä hörrni gubbar..
Jag har inte skaffat mej nya super fula brillor. ;)
Det var en sån där blåsning..

Såååå jävla rolig är jag.. :-/


Har varit på KKAB på njutit i ljuset idag.
Och imonkväll blir det mys hos Lotta, med intag av alkoholhaltig dryck och övernattning. :)

Nu är det snart dags att krypa ner i min horkalla säng..
Skit element och skit drag från fönsterna... :-/
Hoppas att Jannejäveln tänker sköta sitt jobb inatt, för nu är jag bra trött på sömnlösa nätter..
Så Janbanan, kom å kasta damm i mina ögon.

Tack för idag.
Nattinatt

 

Cattis
2011-11-21 @ 20:53:12

Din lilla luring! Trodde ju det juh. Tyckte hur som haver att det såg jätte retro ut. Så det så =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0