Ljuset

Ni som har mej på Facebook har säkert sett mej skriva flera gånger förra veckan om att jag var på Ljusbehandling.
Nu måste jag fan blogga om det asså.
Sicken grej!!

Som ni vet så har jag ju opererat rattarna för ett tag sen. ;)
Skit kroppen jag har fick dock för sej att jag inte skulle tåla tejpen. Så för er som är äckelmagade, hoppa några rader..
Men vårtgårdshelvtet gick för sej att släppa förra helgen.
Så i måndags förra veckan fick jag en "akut-tid" till Lena på KKAB i Göteborg, så hon kunde titta på såret.

Kul på jul, så fick jag ju sjukt mycket akne efter op. Så jag frågade Lena vad jag kan göra..
Inte fan vill man gå om kring som en finnig, 15årig grabb som sitter hemma och spelar dator och dricker joltcola hela dagarna..
Då kommer Lena på klinikens nya dundergrej som jag kanske ska ge ett försök.
Å ja för fan, hade någon sagt att det hjälper om man kör över mej med en traktor så hade jag ta mej fan testat det med. ;)

Så förra måndagen sattes jag under lampan första gången.
Dagen efter var det inte bra ska jag inte säga, men SJUKT stor skillnad.
Å bara efter två gånger var det nästan borta och såret nästan läkt. :-O

Jag ska erkänna att jag inte trodde på detta, och hade Lena visat före och efter bilder så hade jag trott att dom var retirerade. ;)

Lena har före och efter bilder på mej nu som jag ska lägga upp så fort jag fått dom av Lena.

Det är sjukt vilken uppfinning asså!

Finns inget som skulle göra att jag inte hade rekommenderat detta för någon!
Tänk hur många som går med akne jämt. och så är det så här lätt.. :-/

Det ända man får stå ut med när man gör en sån här behandling det är den sjukt sköna personalen.
Lena ser nämligen ut som en fågelholk varje gång jag kommer. ;)

Nä kanon detta måste jag säga.
Men nu ska jag "sola" vidare.
Tack för idag.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0