Köket hela dagen..

Ja se på fan.. Idag har jag inte gjort annat. ;)

I förmiddags bakade jag och Thea tigerkaka. Den blev minsann göra go. :)




Sen var det dags för lunch. Det blev till att värma lite rester. :)
Efter det var det dags att diska, leka lite med trollen, sen fikade vi lite. :)
Där efter börja förbereda middagen och laga den.

Middagen blev go den också.
Barnen åt massor. ;)


(Oj vad tråkig maten såg ut på bilden.. :( Men det var smaskigt)

Sen ville Tompe också baka.
Så det var bara till att dra fram grejer och sätta igång.
Vi tänkte göra negerbollar först, men kom fram till att vi skulle göra något nytt. Så vi gjorde vita chokladbollar istället.
(Heter dom SD-bollar då, eftersom dom vanliga heter negerbollar..?)



Nu ska vi snart titta på Trassel, och Tonni ska få bjuda på sina SD-bollar och saft. :)

Efter det här dagen är jag så mätt att jag snart spyr.. ;)

Ha en trevlig kväll gott folk. :)

mammi mommo
2011-12-28 @ 19:24:52

Va huslig du e såg jättegott ut. SD-bollarna var ju helt klart kanon ha ha..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0