Klart dags att uppdatera :)

Men hej alla läsare. :)
Började ju skriva om mitt nya intresse sist jag bloggade.
Men det är då fan blogg tork här mest hela tiden ;)
Lovar varje gång att jag ska bli bättre, men jag lägger nog ner det löftet nu eftersom det likförbannat går så lång tid mellan. Hehe.

Iaf har jag tagit mitt nya intresse till en lite högre nivå. ;)
Jag har gått en utbildning på två veckor nu, å sista dagen var idag. :(
Skit tråkigt att inte gå dit mer..
Men dom dagarna som var, var iaf skit bra.

Så nu har jag praktik å plugg framför mej å sen är det bara provet kvar.
Men det kommer gå bra.
Detta är ju verkligen nått jag vill, så då bör det ju inte vara några problem.
Eller..? ;)

Här kommer lite bilder

             
*Julia Ericssons            *Camillas Fina             *Catjas :)

         
*Limpans                       *Sandras                      *Linas

         
*Mina                             *Majsans                     *Mia (återbesök)

         
*Catja, (nytt)                *Johannas                    *Mia, (nytt)

    
*Petras                         *Oxå Petras, så nöjd :)

Åh vad detta är kul !!
Måste bara köpa mej en bättre stol asså, för efter 3 pers på samma dag mår inte ryggen så bra asså. ;)


Jaa aa, å förutom detta med naglarna så händer det fan saker i livet hela tiden..
Man kan då aldrig förutse vad livet har att erbjuda.
Men jag tror att allt händer av en anledning.
Men fan vad svårt det är att ta sej igenom vissa grejer.
Det är bara att hålla tummarna för att allt blir till det bättre :)

Iaf så sover barnen gott sen länge, å här sitter man ensam å lyssnar på Melissa Horn !!
Underbart !!!!
"Det finns en fara i att aldrig hitta vägen, å det finns något vackert med att vandra den ändå"

Fan vad kluven man är då.. Nää, asså, hur fan fungerar detta..
Jag får sluta nu känner jag. Haha..
Nä, allt löser sej. Det gör det alltid !!

Nu ska jag avrunda.
Kanske skriver jag snart igen ;)
Ha det toppen !!

Madde
2010-07-30 @ 14:10:36
URL: http://madelli.blogg.se/

aaas nice gumman!!

Kan du göra korta naglar snygga?

kan ju ej ha långa när ja lirar gura faaan.

Miss you!

puss




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0