Satans längesen !!

Ja jag får väl skriva några rader här då. Alla tjatar ju om att jag är för kass på att blogga nu för tiden...Men det är ju så svårt att få tiden att räcka till till allt. Asså, egentligen borde jag ju ha hur mkt tid som helst till allt, men dagarna går alldeless för fort asså. Hinner aldrig någonting tycker jag.

Det är så mkt som hänt sen sista bloggen så jag tänker inte ens ge mej in på att komma ihåg allt. Minns ju knappt vad jag gjorde i förrgår. Undra om det är för att man börjar bli gammal ?? Haha.
Usch ja, gammal börjar man bli... Det känns som om det inte alls var så speciellt länge sen man var 15-16 år. Tänk va kul man hade då. Nu när man är över 20 är visst inte allt okey att göra längre. Haha. Men det är väl bara att inse att man snart är gammal å gaggig. Nä för fan, det får vi väl inte hoppas att man blir. Gaggig asså. Det vore ju en förlust på min roliga tillvaro. Haha. Nä, nu börjar detta spåra ut känner jag, vi släpper detta.

Iaf så fyller min "nyfödda" son ETT ÅR om 16 dagar. Hur i helvete gick det till nu då. Känns som om han bara borde vara 3-4 månader. Men ikke. Min minsta gudson som bara borde vara 4-5 veckor är redan ett halv år idag. Å min stora gudson blir fan 4 år IMON !! :-S Vad hände liksom.
-För er som ännu inte skaffat barn, gör inte det heller, för jävlar vad tiden går fort efter det, å det innebär att ni blir gamla alltför fort. ;-)
Nä, skämt å sido.
Min lilla docka fyller ju oxå snart år, å hon hade tänkt att fylla 3 år redan.. Puh..
Asså, jag hinner verkligen inte med..


*Det underbaraste !! <3

   
*Prinsen <3           *Sessan <3


Iaf, så var det rätt skönt att skriva här igen. Kanske ska ta mej en liten stund varje dag, eller iaf några dagar i veckan, att skriva lite. Kul för er oxå att håller er uppdaterade om min ofantligt spännande liv.
För hur brukar mina dagar se ut... Jo nästan likadana allihoppa. ;-) Jag vaknar av att Thea kommer upp, sätter på tv'n (knappt vaken) å lägger mej ner på kudden igen å somnar om medans hon myser ihop sej i soffan å kollar på barnprogrammen, ungefär en halv timme-timme efter det vaknar min son, då är det bara att gå upp å hämta honom, lägger oss å gosar i sängen en stund innan man tillslut måste gå upp för att göra frukost, efter det tar jag oftast min morgoncigg med Helena i telefonen, å sen leker barnen en stund på sitt rum, sen är det dags  för barnen att sova middag, då passar jag på att duscha, å sen sitter jag vid datorn en stund. När barnen vaknat äter vi lunch å sen leker vi lite till, å sen kommer pappa hem från jobbet, å då äter vi middag, efter det tar jag med en "eftermaten" cigg med Helena i telefonen, å sen fixar man lite i hemmet, sen är det läggdags för barnen, å sen är det mys med älsklingen.. Ja, så kul har jag nästan varje dag. Har jag tur kommer nån å hälsar på ibland oxå. Men helgerna der dock annorlunda ut, då flänger vi omkring över allt, å kanske försöker hinna med att hälsa på alla. ;-)
Usch vilken tråkigt läsning va. ;-)

Det har ju varit jul å nyår sen sist. Högtiderna var kanon den här gången. :-) Julen friade vi i Hindås hos Vilma å Johan med familj, å på nyår var vi hemma hos Helena å hennes goa familj, åt gott å spelade spel, som dock höll på att sluta i två splittrade par. ;-) Haha.

       
*Julafton                          *Tomten-Johan ;-)

           
*Förrätt                       *Rakettajm ;-)             *Mina vill inte ;-)        *Dags att nana <3

     
*Puss av Gudmor          *Puss puss

Annars då, vad har mer hänt som man kan dra snabbt..??
Jo, mellan jul å nyår var det dags för min Gudson, Leos dop. Det blev en lyckad tillställning trotts förseningar för all snö. Hehe. Men men. Så är det ju i dessa tider. ;-)

              
*Jag å Leo :-)               *Allihoppa                    *Igen                            *Nytvättad Leo ;-)

Sen får jag ju inte glömma av att min kära sambo har blivit gubbe. ;-) Han fyllde ju 30 nyss jue. Haha.

           
*Gubben ;-)                 *Mia å Jag                   *Folket                        *Tonni å Faster-Madde


*Smaskens

       
*Kakmonster               *Släpp mej !!! ;-)        *Älsklingen å Jag

Nää, nu är det kanske dags att avrunda, ska sätta igång med lite lunch. :-)
Får väl se om jag får tummen ur å börja skriva igen.
Har ju en rullande plan till i skallen som ska fram oxå. Tänkte jag skulle sätta igång med körkortet. Har iaf kommit såpass långt att jag har beställt hem Bonniers Trafikskola, å en kväll har jag pluggat.. För dåligt. Måste sätta igång nu om jag ska ha mitt körkort innan augusti.. :-S Hum.. Måste bara sluta upp att sitta vid datorn å i telefonen. Men hur släpper man stressen ?? Aa, det är iaf ett projekt som jag SKA genomföra. Hehe.
Ha det toppen nu alla läsare. :-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0