Jaa aa....

Idag har Tonni varit på BVC å fått två sprutor i låren. :-(
Oj, vad ledsen han blev, å han har haft jätte ont hela dagen. Så mamma å Mia fick kasta oss iväg å köpa alvedon till gossen förut. Pluttis.. :-(
Efter bvc-besöket mötte jag Majsan, Helena å Moa. Vi gick till fiket å käkade. Stoffe å hans vän var med oxå. Sen lämnade jag å Majsan Tonni hos sin goa Gudmor å åkte å hämtade Thea på dagis. Sen tillbaka till centrum igen. Stod å tjötade yttligare med Stoffe en stund, sen kom lille Nicke förbi så då tjötade vi lite med honom oxå. Sen åkte Stoffe å vi gick in på allum å shoppade lite. Sen åkte Majsan, å vi gick till ica å handlade lite. När vi kom hem kom Mia å Andreas på middag. :-D *Trevligt*
Å sen har ju min fina syster å systerson kommit hem ikväll oxå. :-D Åh vad kul det var att träffa dom igen. Var nere i Catjas lägenhet förut idag å diskade å rensade ur hennes kylskåp som stått med mjök å skit i i tre veckor. ;-) Köpte blommer till Thilo å ställde på bordet oxå. ;-)

   
*Gladis :-)                  *Haha. Den ongen ;-)

I lördags tog vi upp vårat köksbord till Vilma å Johan för att slipa å måla om det. Haha. Sicket jobb asså.. Höll på hela lördagen. Åkte dit igår igen för att fortsätta. Säkert.. Det blev katastrof kan man säga. Haha. Jag fick mejj ett anfall.. Så jag å Vilma satte oss i johans stora bil å åkte till ikea å köpte ett nytt bord istället. ;-) Fan vad bra det blev.


*Visst e det snyggt ?? ;-) Det ska igentligen vara sex stolar, men eftersom
vi ska flytta om mindre än två månader så brydde vi oss inte om att packa
upp dom..

Å i fredags vad vi med Theas dagis på utflykt i Nolhaga parken i Alingsås. :-D
Å efter det åkte vi till min bror en sväng. Trevligt var det allt. Vi träffas ju inte så jätte ofta tyvärr. Kul å träffa min lilla brorsson oxå. Lille Hugo, som förvisso inte e så liten längre. ;-) Han blir ju nio i oktober. Hehe.

           
*Thea klappar                     *Lite fikapaus                     *Skön stil asså ;-)             *Thea klappar igen :-)

           
*Klättring med mommo    *Snurr, snurr ;-)                 *Bobbo kanske ??             *Mommo å Thea


*Tonni var ju oxå med, å mommo ska klart pussas !! :-)

Å ikväll har även Helena bloggat. ;-) Så gå nu in å läs hennes blogg med för all del. Hehe. Länken till Helenas blogg finns på sidan. ;-)
Nää, nu ska jag lägga min lilla son här. Thea sover redan som en liten prinsessa. <3
Men jag skriver la om ett par daga igen ;-)
Kram på er


*Min fina, fina familj. Å Thea är en sån duktig storasyster !!
Helena
2009-05-25 @ 23:31:59
URL: http://helpyourselfish.blogg.se/

Oj glömde blogga om dagen oxå, cissi o andrea kom ju oxå, o stoffe va ju med mig o passade tonni så lite ära åt han oxå, haha han hade roligt åt moa när hon sjöng :D

De va trevligt som fan idag! Stackars lilla Tonni, ge han pussar från gudmor. haha e du chokad att ja bloggat eller? :p

helena
2009-05-26 @ 06:22:45

*Chockad! gud man kan ju tro att ja inte kan stava!

Alexandra
2009-05-26 @ 18:58:05
URL: http://atherstol.blogg.se/

Var ett jätte fint bord :)

mommo mams
2009-05-28 @ 19:49:49

Hej fick post idag från er, ja vi kommer såklart.

Fina bilder från parken dagen, var helt slut när jag kom hem,,,,, puss på er




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0