Bild-blogg..

Fick hämtat lite gamla bilder från mamma igår. ;-)
Fanns två bilder från när jag låg i magen oxå. Det var roligt.. För när jag väntade Thea var det nämligen världens liv om att jag var "för stor".. Hum.. Kolla här då:

    
* Mor i v.12               *Jag i v.11 (med Thea)

    
*Mor i v.39               *Jag i v.38 (med Thea)

Lite större än min mamma kanske. Men å andra sidan var hon mkt smalare än mej över lag.. Men är hon oxå för stor då eller, ni som gnällde på mejj. Haha ;-)

              
*Nyfödd                        *Ny, å katterna alltid me    *Kanske ca 1 månad        *Kanske ca 2 månader

              
*Typ 3 månader kanske    *4-5 mån? Jag å illern  *Haha                                   *Nakenfis ;-)

     
*2 år                                         *Sniglar.. :-S

Här e lite bilder iaf. Hehe. Har ett helt allbum, men orkar inte lägga in mer. ;-)



*Det finaste livet har att ge !! <3

            
*Pluttis                       *En glad skit ;-)              *Så fin min prins                *Killen min

    
*Knäppisar  ;-)           *Hehe. Snuttan


*Min stora, fina Tjej !!! Mamma älskar dejj såååå !!

Var på BVC igår.. Tonni 2 ½ månad väger 6150g och var 59cm lång. Haha. Knubbisen.
Kollade i Theas BVC-bok när vi kom hem. 2 ½ månad å vägde 6870g å hon var 60cm lång. Hahahaha. Sicken klump asså. ;-)

    
*Tonni 2 ½ mån            *Thea 2 ½ mån
Hehe

Iaf, så har vi fått lägenhet oxå. :-D Var å skrev kontraktet igår, så den 1/8 -09 blir det flytt till vallhamra.
Ska bli jätte skoj å komma hem igen, men lite trist att flytta ifrån Helena å Moa, Catja å Thilo.. :-(
Mia är så smått på väg mot vallhamra hon med. Om några månader står hon för byte.
Men Thea kommer ju gå kvar på dagis här nere i ett år till, så då å även annars kommer man ju vilja å kunna träffa vänner å familj här nere. Synd på kvälls promenaderna oxå. Men jag får lura med mejj Majsan när vi flyttat sen. Vi kommer bo grannar snart. Weii ;-)
Sen har barnen fått nya efternamn oxå.. Så nu är det bara jag som har Jensen kvar i vår lilla familj. ;-)

Har förlorat en gammal barndomsvän i veckan oxå.. Han gick bort i förra helgen. :'( Han blev tyvärr bara 23 år.
Känns så konstigt, även om vi inte umgicks idag, så känns det ändå så jävla tråkigt å underligt.. Han var typ den första riktiga barndomskärleken.. Ni vet den där killen man tror att man ska dö om han råkar gå förbi, å det ända man kan tänka på e att man måste fråga chans. ;-) Japp, vi frågade chans å var jätte kära. ;-) Han var den första jag dansade tryckare med, han är mitt första hångel å den första killen som har sett mejj utan kläder. ;-) Hehe..
Han var med mej, mamma å kjell ute å åt på avenyn, å vi hade kul ihop i många år sen.. Å nu finns han inte mer.. :'(
Jag hoppas du har det bättre nu, å att du funnit frid. Sörjer med din familj, å alla dina vänner !! Kommer alltid att tänka på dejj.... R.I.P

Hua, nu blev vi lite känslosamma här..
Ska hoppa in i duschen nu, å sen ska jag umgås med min familj.
Kram på er
Sanne
2009-05-14 @ 18:39:02
URL: http://ninna.blogg.se/

Haha.

Het frill du hade på den tiden mamma. ;-)

Älskar dejj ändå. Puss från oss

mommo mams
2009-05-14 @ 22:44:42

Jo rena snyggingen, toppmodell vet jag, hi hi

love you too o resten av Frydebo ligan..

Kram

jennifer
2009-05-15 @ 08:52:08

Är det nått gifermål på gång?

du är dig lik sanne när du var liten=)

ha det bra.

Susanne
2009-05-18 @ 08:08:41

Hej! Vad kul med alla kort:) Men du är dig lik sanne:) Hihihi Jaa man får säga grattis till lägenheten!:) Ha det gott! Kram:)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0