Tonni 1 månad idag. :-)

Min lilla pojke har nu börjat bli lite stor. ;-)
1 månad redan. Oj.. Haha. Som jag så ofta sagt tidigare, tiden går så fort.
Min lilla prinsessa blir ju två år om mindre än en månad. :-O *Hjälp* Känns inte som det var så länge sen jag klämde ut henne ju. Men det var det viss då. ;-)


*Prinsen 1 månad

I söndags åkte min älskade älskling till Sthlm på kurs, å han kommer inte hem förens imon kväll. :-( Saknar honom sååååå mkt. Inte klokt vad en annan människa kan betyda för en. Känns så jätte tomt utan honom. Det kan ibland vara lite gött när han åker till jobbet å e borta några timmar, å knappt ens det. Men så här länge. Gaah. Det är jätte jobbigt ju. *Töntig man är* Haha !!


*Kärlek till min tok* ;-)
 
Har haft flera mysiga dagar tillsammans med min kära syster yster å min underbara systerson. :-) Ni är så fina !! <3
Å imon ska vi till backaplan å hämta Thilos nya fina vagn.
Catja köpte en vagn på babyproffsen när hon var gravid. Men som första gångs förälder kollar man kanske inte allt på en vagn. Det är ju lite svårt å veta vad man ska kolla efter utan "erfarenhet". Iaf, så blev det ett dåligt köp, ser vi nu. Hela chassit är typ löst, sitsen ska vi fan knappt ens prata om. Hon kan inte ens gå upp eller ner för en kant, då vickar hela sitsen å det ser ut som om lilla Thilo vilken sekund som helst ska åka i marken. Å när hon går på ojämn mark skakar ju hela sitsen massor. Å sen har vi då handtaget som oxå är helt gay. Så när vi kommer i måndags för att klaga på vagen får vi till svar att den ska vara sån. :-O Ha, skojar ni med oss eller ???? Hon fick tillsist till svar att hon kunde få en ny likadan, men gubben i affären hade ju redan packat upp en likadan å visat att alla dom vagnarna är sånna. Så va fan ska hon då med en ny till ?? Idioter. Hon kunde oxå få välja en annan vagn å lägga mellanskillnaden själv. Men icke. Vi knallade bort till Need4Kids å la undan en likadan vagn som Tonni har. Så imon ska vi hämta den, å lilla älsklings Thilo ska få åka säkert. :-)


*Mamma full med barn. ;-) Å Thilo är på mammas tuttar hela tiden. ;-)
Om han så ska ha foten där så. Hehe

Igår var jag på läkar besök på Mvc.. Jag har gått å skaffat mej magkatarr, början på magsår. Hum.. Kanske dags att sluta stressa. Men hur gör man det då ?? Jag har alltid stressat. Kan ju inte ens gå på toa utan att stressa, :-S Aja. Det löser la sej. Hon gjorde även ett ultraljud på mej, å då visade det sej att mina äggledare redan är redo för ägglossning. GÖTT !! *NOT* Så om typ 2 veckor kommer mens skiten tillbaka oxå. Gaaah. Likadant med Thea. Fick mens efter 6 veckor då med. Så är det när amningen inte vill funka. Aja..

Nää, nu ska jag hänga upp ännu mera tvätt. *Tråkigt* Sen kommer Tarzan hit, så ska vi äta middag å mysa lite.
Ha det toppen alla glada.

               
*Nya kläder minsan     *Thea å Emily                         *Min skrutta


*Mina fina barn. Ni gör mej till världens lyckligaste mamma

         
*Gullonge          *Sover som en stock         *Plutt
jennie
2009-03-25 @ 13:44:11
URL: http://www.bloggterrier.blogspot.com

Tarzan? Jag trodde han svingade sig i lianer och hade höftskynke i värmen?

Helena
2009-03-25 @ 22:24:32
URL: http://helpyourselfish.blogg.se/

Hehe catja skulle minsann haft med en Saga när hon kollade vagn, ojojoj när hon ja o patrik kollade vagn för Moa så kollade Saga alla säkerhetrar som gick att ha o hon va ingen förälder alls.. :)

mommo mams
2009-03-25 @ 23:14:33

Vilka sötnosar dessa små...

Jo hela famnen får man full hemma hos dig....

kramar




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0