Måndag....

Idag var det dags för min älskade sambo att börja jobba igen. Men man såg allt på han igår att han gärna hade varit hemma med familjen ett tag till.  ;-) Men han tog ju ändå ut extra ledighet. Han skulle egentligen börjat jobba förra onsdagen, men tog ledigt resten av veckan. Hehe. Så det blev lite fler än bara 10 pappa dagar. ;-)
Så idag var det dags för mej med att möta min nya vardag. Gå upp med två barn å få på dom kläder för att ta Sessan till dagis. Men allt gick mkt bättre än jag trodde. Var allt lite nervös igår. ;-) Men som sagt, med så snälla barn så var det inte så svårt. Hehe.
Prinsen sov hela natten inatt igen. :-D Han är så snäll å go så, precis som sin syster. :-)
Å nu ligger han här med mammzen på soffan å sover som en gris. Åh han är så fin. Min lilla pojke. :-D

Igår hade vi Catja å Thilo här. :-D Äntligen fick moster pussa på dejj lillkillen. Vi la grabbarna brevid varandra. Oj, vad liten min Tonni är. ;-) Å Thilo var allt en lång kille han. :-D Fina pojkarna.


*Tonni var dock inte så glad över att Moster Catja la ner honom i soffan ;-)
*Tonni 2 ½ vecka, å Thilo 1 ½ vecka :-)

Sen kom Mia hit en sväng å sen stal hon med sej Thea å gick till ica medans jag, Tonni å fräcka Fräddfan åkte å köpte mat till oss alla. Sen fick Thea ha en egen stund med sin pappa. :-D Så jag, Tonni å Mia åkte ner till Catja å Thilo. Vi var där nån timme, pratade förlossning å barn å kollade tv. ;-) *Myspys*


*Tonni är totaldäckad i Mias trygga famn. :-D

Hum.. Funderar på om det har hänt nått mer kul sen förra onsadagen.. Jo, efter jag bloggade förra veckan, så kom ju Gudmor Helena, Moa, Mommo å min mammas kamrat Marita. Det var allt trevligt. Helena fick jätte fina koppar av mamma i Gudmorspresent å Moa fick en jätte fin väska av min mor. Sen fick flickorna varsin tablettask å en packet med kakor, Å innan dom var klara hade vi kakor ÖVER ALLT. ;-) Men kul hade dom. Thea älskar ju Moa, å ska göra allt som hon gör. Finaste flickorna. :-)
Vad har mer hänt. jo, fick tillbaka min "vilsna" vän i onsdags oxå. :-D :-D :-D *Lycklig* Bloggen hade dragit hennes mod till sej, så hon ringde å vi pratade å pratade. Hon hade inte alls tagit "detta" så lätt som jag trott. Hon var jätte ledsen när hon ringde, å jag fälde nog en å annan tår i samtalet jag med.. ;-) Tillslut så bestämde vi oss för att ta en promenad i nattkylan. Åh vad skönt det kändes. :-D *Älskar dej*

Å vad har mer hänt då... Jo i torsdags tog jag å Helena oss en trevlig liten promenad i vårvädret på morgonen. Efter det gick jag hem å la mej en stund å nästa gång jag vaknade var hela jävla partille täckt av snö. *Gaaaah* Trött jag blev. Men men. Mia kom hit, så vi fick oss en promenad till ica i snön allaihoppa. Thea njöt minsan. Hehe.


*Thea å Pappzen

Å i fredags så åkte vi till svenskamässan för att kolla på Malins lilla utställning. :-) Fint jobb dom hade gjort. Sen åkte vi till ica å handlade mat å godis, sen hem å fixade med tacos å myspys. Majsan var här oxå. Sen kollade vi på tv å åt massa godis. ;-) Å i lördags så åkte vi till Fredriks syster, å sen på middag hos mina svärföräldrar. :-) Å gårdagen har jag ju redan skrivit om ja..
Det var det..
Nu vaknade min lille gosse här, så nu ska vi mysa lite innan vi ska möta Catja å Thilo å gå å hämta Snuttan på dagis.
Kram på er mina trogna läsare. :-)

           
*Tack Kerstin           *Mina älsklingar                *Mia å barnen                  *Prinsen

       
*Plutten                                *Gos hos Mia             *Min Sessa
mommo mams
2009-03-16 @ 23:24:27

Hej o tack för titten idag, kul när mommos lilla Thea kommer på besök, så skoj att hon blir så glad när vi ses, lill Tonni bara äter o sover, men snart river dom väl stället ihop kan man tänka hihi,hoppas han växt lite till, för han e ju liten som ena tesked puss på er...

Mia
2009-03-16 @ 23:38:51
URL: http://superseriosdampattack.blogg.se/

Ja men nu glömde du faktiskt att säga att det är mitt påhitt fräcka Fräddfan:-P Och hallå nu vet jag faktiskt att Thea har saknat mig för jag fick ju massa kramar och en ryggmassage efter middagen;-)Så efter sån omtanke från henne så blir det ev. en pyttepresent imorgon;-)Älskar er

minella
2009-03-18 @ 08:39:48
URL: http://miinellaaa.blogspot.com/

grattis :D va liten o söööt




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0