Länge sen sist.

Ja, mycket har vi hunnit hända sen sist. :-)
Har varit i Eskilstuna på min fina lilla Thilos dop. Han var så duktig. Trött som bara den, och blev väckta av en gubbe som kastade vatten på honom. Hehe. Men inte ett ljud sa han ändå. Sötnos. Vi sov över den natten, å tidigt på måndag morgon åkte vi till sthlm. Hälsade på Anna innan hon skulle åka till jobbet, sen kom Sanna å Linda. Mysigt att träffa dom igen. <3 Tessan å Bias kom oxå.  Thea å syslingen Bias lekte som två galningar, så Tessan tog med barnen ut medans vi klädde på oss å bytte på lille Tonni. När jag kommer ut har Tessan ringt efter Den Där biologiske. Tyckte inte detta kändes oki, då han inte brytt sej på över ett år. Då behöver han inte spela bara för att vi är i hans kommun. Känns bara falskt. Han får gärna träffa Thea. Men då kan han komma hit, å fanimej finnas ALLTID. Inte bara 1 gång om året. Idioti. Men han skulle då komma. Han sträckte fram pengar till mej för två räkningar, men lämnade INTE Theas pengar nu heller. Seriöst liksom. Sen går han raka vägen ram till henne å sätter sej på huk å börjar prata. Vad tror han ?? Bara för att han vet att hen är "pappa" så vet inte Thea det. Hon sa bort, å sprang till Fredrik. Den biologiske stod med en stund, å hen plötsligt så bara vända hen å gick, utan att säga hejdå eller nått. Vad skulle han liksom dit å göra ?? Dumma trumma asså. Blir så arg. Hur kan man ens sova gott om nätterna när man beter sej så ?? Imon har det gått två veckor sen han såg henne, å han har inte hört av sej över huvud taget.. Väntat ?? Svar ja !!
Sanna, Anna, Perre å Linda hade köpt julklappar till Thea i julas, Ricky hade då sagt av någon anledning att han skulle åka ner, så dom hade givit honom julklapparna å bett honom att lämna dom till Thea, men sagt att om han inte åker så ville dom ha tillbaks julklapparna så dom kunde skicka ner dom. Han kom aldrig hit, men lämnade aldrig tillbaka dom heller. Så Sanna mötte honom på måndag kväll för att hämta deras julklappar till Thea. Han lämnade då oxå 1 julklapp från dej själv, 3 st från Kim (Theas älste farbror), 1 från Robin (Theas ena yngsta farbror), men INGEN från den biologiske farmor'n å INGEN från den ande farbror.. Å inte en ända födelsedags present. Det fick hon däremot av Sanna, Anna, Perre å Linda. *Tack* :-)
Åh, arg..
Iaf, på kvällen åkte vi till Älvsjö å bodde på hotell, å på tisdagen åkte vi till Skansen med Sanna å Linda. Det var då vi fick påsarna med julklapparna. Va tror ni idioten har skrivit på paketet från sej då...


Oki ?? Aja..
Vi hade iaf jätte trevligt hela tisdagen, å vid nio åkte vi hemåt.

              
*Thilo å Limpan           *Fina                                       *Allesammans                   *Thilo å Prällen
              
*Linda å David                     *Thea å faster Sanna         *Thea å Faster Linda        *Thea, Tessan å Ricky
         
*Tessan, Thea å Bias        *En trött tjej <3
              
*Sengångar'n            *Fin bild ;-)                            *Nervösa barnvackter      *Mammas kille
              
*Piff å Puff                            *Haja mamma??      *Skojit värre ;-)          *Thea hittade en ny vän
              
*Thea å fina Sanna             *Klapp klapp                        *Mina killar <3                     *Tuffa tjejen min

Vad har mer hänt nu då.. Jo det har ju varit midsommar oxå ja. Den tillbringade vi i hindås hos Johan, Vilma å Nadia. :-) Vi hade jätte mysigt. Inte massa fullt å jobbigt, även om vi nu drack allesammans. Inte Vilma då såklart. Hon är ju gravid å håller sej då ifrån sånt. ;-)
Sen i förra söndagen åkte Fredrik till Malmö igen.. :-( Tarzan sov visserligen här då, å i måndags åkte jag å barnen med henne till uddevalla å sov där tills i fredags. Det var jätte trevligt. Skönt att sklippa vara ensam. Hehe.


*Mammas lille Tiger ;-)
              
*Lock läsning ;-)       * Fina barnen <3                 *Mammas prins                    *Mammas sessa
         
*Sommar Thea         *Anna å Magen         *Fina tjejen
              
*Thea matar, Tonni ler      *Lite stora ??             *Tuffing <3                *Gooing
         
*Hehe. Tok ;-)            *Mina fina  <3            *Snutt

*Mammas allt !!! Älskar er så mkt mina underbara barn <3
    
*Thea-bus                  *Gladis

Idag är det ett år sen min "pappa-Roy" lämnade detta livet. :-( Var uppe vid graven å lämnade en blomma å "sa hej".
Passade samtidigt på att lägga en ros på Fiddes grav. :-(
Åh vad hemst det är att folk faktiskt lämnar än. Jag är inte rädd för min egen död, men att andra ska dö omkring mej.. Hua. Å mina barn, hur skulle dom klara sej utan sin bästa mamma. :-)
Nää. Jobbigt samtalsämne kände jag nu.

    
*Fiddes grav              *Pappsens grav <3

Igår var vi hos Gunilla å Göran. Så skulle vi gå bort å doppa oss i sjön, men allt går inte alltid som man tänkt sej- Det låg nämligen en liten jävla geting å solade sej i vattenkanten, just där jag satte min fot. AJJJJJ !!!!!!! Den jäveln stack mej rakt under min fot. Faaaan vad ont det gjorde. :-( Så nu kan jag knappt gå på foten. Hemska djur det där.
Thea var för  söt när vi skulle åka hem igår oxå. Vi stod vid bilen å skulle precis åka, då tittar hon upp på mej, -Nää mamma, Thea stannar. -Va ?? Ska du inte åka med mamma å pappa hem ?? -Nää, Thea nana här.
Haha, barn. Så nu e hon tydligen så stor att hon kan välja såna saker själv. *GAH* ;-)
Catja å Limpan kom upp igårkväll. Thilo å Tonni sov jätte gott i sovrummet här, medans vi satt på balkongen tills klockan var nästan två å tjötade å drack lite vin. :-) Mysigt var det allt.


*Min lilla sjöjungfru <3

Nää, nu ska jag gå å lägga mej.
Min älskling åkte ju ifrån mej idag igen. :-( Så nu e man ensam till på Fredag. Klart barnen är ju med mej, men ändå. ;-)
Saknar honom redan massor. Å ändå har han bara varit borta i 4 ½ timme. Hehe. Töntig man är. Å på fredag börjar ju semestern, så då e han hemma i 4 veckor. :-)
Älskar dejj så min fina Fredrik !!

Ha det toppen nu allihop !!
Kramkram

Susanne
2009-06-29 @ 06:59:34

Hej!



Du åker runt och ha roligt med barnen det låter så mysigt. Men den så kallade biologigjska till Thea verkar ju helt knäpp. Tur att thea har fredrik som ni alla har. Var rädd om honom:) Ha de gott i värmen:)Kram:)

mommo mams
2009-06-30 @ 10:32:13

Härligt ni har kul o läsa när det gått ett tag..

Sengångarn vem liknar det då???hm,

fin små goa ungar o vad det händer grejer hela tiden, Thea har blivit så duktig i talet också tjötar hela tiden, vem liknar hon då?hm,, fina gravar men håller med dig ledsamt verkligen.Anna e ju jättefin i sin mage så gravid gulligt...

Pussar i mängder till er alla,

fredrik
2009-06-30 @ 22:31:39

Ni e det finaste som fins puss o kärlek!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0