Haha. Fan va ball !!

Jag måste nog vara den mest intressanta person som finns tror jag !!! ;-)
Folk är så himla nyfikna på mej att dom är inne å snokar över allt som anonym, å dom är till å med så fräcka att dom slänger till en anonym kommentar. Haha.
Pinsamt. Är man så liten att man inte kan stå upp för sina fräcka kommentarer, så kanske man skulle skippat kommentarerna oxå. Det är ju det sista jag skulle göra, att ta åt mej av en "Anonym" person. Haha.

Iaf, så är det en glad dag idag. Hormonerna slår ibland över å man får sina deppdagar, å då är ju verkligen allt skit. Man ser inget som faktiskt är bra.
Men så är det ju, å det har vi nog alla varit med om. ;-)
Har min fina Mia här nu, å i telefonen finns min kära vän Helena oxå. Som kvinna kan man ju göra fler saker samtidigt. ;-) Haha.

Ett litet tack till min kära syster å vän Catja som pysslade om mejj härom dagen när allt var jobbigt. :-D

Å så har jag ju världens mest underbara pojkvän. Du är så fin, underbar å äkta Fredik. Tack för att jag fått dejj i mitt liv. Du är världens bästa pappa. Vi älskar dejj stort. <3

Nää, nu ska jag umgås här, bloggar vidare vid ett senare tillfälle.
Puss å kram från hon som väcker erat intresse ;-)



*Kärlek på högsta nivå*



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0