Bloggsemester

Nu är det verkligen på tiden att skriva igen..
Har inte riktigt haft ork att sitta här. :-( Det har varit lite mkt det sista.. Men nu tittar Thea på Pippi för hundrafemtiotolfte gången detta året, så då kan jag allt skriva lite här. Är lite trött på Pippi nu. Haha. Dag ut å dag in. Ongen hinner knappt vakna innan hon skriker, -PIPPIIII !! Hehe. Hon är för söt den lilla.

Så vad har hänt det senaste ?? Hum.. Inte så mkt. Har legat här i min soffa.. Har börjat må rätt piss asså. Det tar som fan på psyket att ha sån värk, å att behöva känna sejj som en fånfe i sitt egna hem.  Som min mamma sa här om dagen, -Ja du Sanne, nu vet du hur det känns för folk som får fotboja.
Mm, nu vet jag det, å jag kan säga att om det går så illa, så tar jag fan hellre fängelse än att mitt eget hem skulle bli mitt fängelse. För detta gör en hatisk för fan. Dörren är upplåst, men jag kommer ändå inte ut..
Fast å andra sidan, hade jag gjort nått som gjorde att jag skulle behöva sitta inne, så tar man nog hellre fotboja för barnens skulle.. Sitter jag i fängelse så får jag ju inte se mina barn så mkt.. Nää, vi skiter nog i bråttsligheten istället, det blev bara krångligt det här..

Men iaf.. I lördags var det kalas för min lille GUBBE som nu bara har ett år kvar till sin 30 års dag. Haha. Vad det kändes skönt å skriva. ;-) Tur att han inte är hemma å ser det just nu bara. Haha.
Det blev ett lugnt å trevligt kalas. :-D
Det är så skönt att familjerna funkar bra ihop. :-) Det kunde ju lika gärna ha hatat varandra, å det hade ju varit jobbigt. Lilla Mia var här å grattade oxå. :-D

              
*Hjälpa Pappa           *Packetöppning         *Thea snor packet...      *...å öppnar i smyg. ;-)

           
*Tårta                                    *Snygge Mia å Thea           *Kerstin å Gunilla               *Grabbligan


Under veckan har vi gjort några små utflykter för att jag inte ska välta väggarna här hemma. Vi var på BarnensHus i måndags, Thea fick en Pippi-Docka, å tack vare "kontakter" så fick vi den största för samma pris som den lilla. ;-) Sen var vi på Media Markt, å jag fick mej ett data spel.. Världens igentligen tråkigaste spel, men jag tycker det är skit kul. Men det var inte nog, för i tisdags åkte vi å köpte oss ett Nintendo Wii. Gud va skoj vi har här nu. Haha. Små barn roar sej lätt..

Ikväll börjar föräldrargruppen, å jag mitt smartskal har ju inte haft en tanke på att fixa barnvakt till Thea. Haha. Men min kära kamrat Helena ställer upp. *TACK*
Snö å vackert ute idag. Det gör mej bara så ledsen att jag inte kan ta ut henne så hon får springa av sej å åka pulka som alla andra. Men det är Helena oxå så snäll å gör. Dom ska tydligen ut å åka pulka å busa sen. :-) Det kommer Thea att älska.  Om nu snön får ligga så länge vill säga. :-S

Snart är det dags för flytt. Gaah.. Hur ska detta ens gå till ?? Jag kan ju fan knappt ta mejj ur sängen, så hur ska jag lyckas få ner ett helt hem i lådor ?? Å man ska ju inte tro att folk ställer upp hur som helst heller.. Jag begär ju inte att någon ska packa mitt hem åt mej, men man kan väl iaf fråga om jag behöver hjälp..
Åter igen. tack Helena för att du är så gullig.
Helena har sagt att hon minsan ska komma hit i nästa vecka och hjälpa mej så gott hon kan. *Du är en pärla*


*Thea kollar på Pippi å kan minsan ta på sej sin pjamas själv. ;-)

En liten hälsning till en viss dam: Allvarligt, nu räcker det. Nu är det ganska precis 2 månadersen "det" hände, å du håller fortfarande på. Å Så sent som iförr går så pratade jag med en kamrat å sa, -Nää, nu har hon äntligen tystnat, men det har det gjort förr, å varje gång det har varit tyst i mer än 2 veckor så kommer nästa grej. Å mkt riktigt, idag kom nästa grej.. Att du ens orkar. Jag har gjort klart för dej att jag aldrig kommer att kunna förlåta dina hemska ord, å att jag aldrig vill ha med dej att göra. Men du måste ju tydligwn tycka så mkt om mejj å intriger så som du håller på å pockar på min uppmärksamhet. Men jag säger det igen, jag kunde inte bry mej mindre om en människa än vad jag gör om dej, å jag skiter i dina lögner, å din skit.. Lägg ner nu å ta å ta vara på det lilla du har kvar istället för att ödsla bort det oxå. En grej till å jag kommer att göra en polis anmälan mot dej för ditt kränkande beteende, å dina trakaserier.. Jag har mitt å orkar inte med ditt med. Jag har allt sen den 11:e November sparat..  Nu vet du det. Tack å åter igen, Adjö

Vecka 31 är snart slut nu oxå. Så snart kommer min lille pojk. :-D

*V.31


Nää, nu ska jag klä på min skrutta å gå ner å möta Mia så Thea får röja en liten stund i snön tills ikväll iaf. ;-)
Hörs snart igen..
Kramkram på er mina kära läsare. :-D
mommo mams
2009-01-08 @ 19:40:57

Heeej hoppas du slipper idioten nu en gång för alla, för som jag sagt tidigare, det krävs skådespelare för att det ska bli ett DRAMA. PUSSAR

Emmeli
2009-01-09 @ 09:44:43

Hej hej jag e här å tjuvkikar !! =)

Vill ha din nya adress sen !! så jag kan skicka presenten till lille pojken som kommer !!



Massa pussar å kramar från oss på cypern

Susanne
2009-03-26 @ 08:23:04

Gud vad söta Thea och Tonni är. Kortet på Emily och Thea blev ju jättebra.

Susanne
2009-03-30 @ 18:42:24

Gud vad söta Thea och Tonni är. Kortet på Emily och Thea blev ju jättebra.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0