Andra dagen på året !!

God kväll mina kära läsare. :-D
Första gången man skriver i bloggen i år då. Hehe.


*Underbaringen i sin nyårsklänning


Hade en helt underbar nyårsafton. Var hemma å slappade till en början, å sen åkte vi till mina kära svärföräldrar, var väl där vid fem. Fick mej en hormonöverdos eller nått precis när vi kom fram, så jag satt kvar i bilen å bara grät å grät i typ en timme. Fråga mejj inte varför, för jag har fortfarande ingen aning. Haha. Samlade iaf ihop mej å gick in. Men så kom underbara Gunilla fram å såg på mej, frågade hur det var å så kramade hon om mej. Aa men visst, då bröt jag ju ut i gråt igen. Haha. Faan vad jobbigt det är när man inte själv har en aning om varför man lipar som ett slaget barn eller nått.

Iaf, sen var det dags för middagen. Det var kanon mysigt, sen käkade vi MASSA chokladpudding å grädde. *Mums*
Satt å tjötade å hade bara trevligt. La Thea en stund, väckte henne igen vid halv tolv. Hon tyckte nog att vi var bra tokiga som drog upp henne mitt i natten. Hehe. Så gick vi ut å sköt iväg några raketer å drack champanj. Jag å Thea surplade i oss lite jordgubbschampanj. Smaskens. :-D
Sen gick vi in å åt lite ost å kex. Thea fick vara vaken till typ ett eller nått, sen la vi henne igen.
Vi vaknade inte förens vid tio, åt frulle vid elva, å sen gick vi alla å la oss igen.. Sen stack jag å älsklingen iväg till ica i landvetter å lämnade skruttan hos sina farföräldrar. Dom hade haft jätte trevligt. Thea å Gunilla hade varit ute på en promenad i kylan. :-D
Åkte hem vid nio typ..

                        
*Thea nyvaken              *Myskillen                      *Godingar                      *Svärmor

            
*Klubba är gott           *Sötnos              *Nu är jag redo

      
*Haha, pannlampa     *Gamleman

         
*Dane å Freddan                   *Pang                          *Thea dricker med ;-)         *Tomtebloss


 


*Tittut



Sov knappt nått inatt. Hade så ont i morse att jag grät ju... Orkar inte med denna värk. Så tråkigt att hålla på att gnälla så här oxå. Men vad ska man göra då ??
Iaf, har bara legat på soffan hela dagen. Thea å Fredrik stack iväg till allum en sväng förut. Dom var på ica å handlade inför Freddans lilla kalas imon, å så hade dom shoppat kläder till Thea. En tröja med Pippi på, ett par strumpor med pippi oxå, å så två andra strumpor. Thea är galen i Pippi asså. Haha.
Å så hade min fina köpt 10 röda rosor till mejj oxå. *Rörd* Så fin du min stora kärlek. Älskar dejj så otroligt mkt. :-D



*Tack min älskling :-D



Nää, nu ska vi kolla på Pippi *IGEN* Thea står här brevid mejj, -Mamma, ässe, Pippi.
Det betyder asså då, -Mamma jag är ledsen, jag vill se på Pippi. ;-)

Joo, jag har ju faktiskt lekt frissör här idag.
Klippte Fredrik å Thea :-D
Känner mej riktigt stolt. Haha.


*En trött sessa, i nya frillan. Men den syns ju knappt på bild..       


Hej på er.
Glöm inte kommentarerna nu.

mommo mams
2009-01-03 @ 23:47:40

Nämen lugg nu, jättefint

puss

mommo mams
2009-01-03 @ 23:49:50

jadu dessa hormoner som tur e går det ju över o nu e det inte långt kvar,,

kramar o tack för idag...

Helena
2009-01-07 @ 23:47:08
URL: http://helpyourselfish.blogg.se/

Åh rosor! Va roligt att du fortfarande blir överraskad o uppskattad ;) Hörs imon o ses nästa vecka, då ska vi packa som aldrig förr gums. ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0