Lördag !!

Idag gick vattnet..
Men inte mitt, utan tvättmaskinens. ;-)
Japp, den skulle ju promt ge upp nu. Gaah. Vatten över allt, och vi fick tillslut tvätta alla pisseblöta kläder mitt på glovet i badrummet. Haha. Vilken syn det måste ha varit. Där låg  jag som en strandad säl i badkaret å Thea i karet hon med som undrade vad fan Fredrik höll på med. HAHA !! Men tillslut så fick vi ordning på allt vatten. Eller Fredrik iaf. ;-) Så nu är det bara att åka å köpa en ny tvättmasik imon. Hum.. Men men. En tvättmaskin måste vi ju ha. Det är ju inte direkt så jag kan springa ner till tvättstugan hur som helst. *Tyvärr* Å med en arbetande gubbe å snart två kids så är en tvättmaskin ett MÅSTE !!

Jäjä.. Veckan har gått åt till att packa upp och umgås med varandra. Freddan har jobbat lite oxå.
I torsdags kom akelius hit HALV ÅTTA på morgonen. *Inte uppskattat* ;-) Han bytte lås å fixade en massa saker som idioterna pajat här.. 
Det var även i torsdags dags för Theas sista hörseltest på sahlgrenska. Å Snuttan hör precis som man ska. :-D Gunilla å Göran var snälla å körde dit oss. *Tusen tack* Sen  var det sista föräldrarguppen. :-( Lite tråkigt.. Det är gött å komma i väg å göra nått å träffa folk. Men men. Min kära syster yster kunde tyvärr inte komma på det sista besöket eftersom hon inte mådde så bra. :-( Men nu är hon bättre iaf. :-)
Maria hade Thea under tiden vi var där. *Tackar* Hon var kvar en bra bit in på kvällen sen. Så kul å umgås. Det har inte blivit så mkt det sista eftersom hon jobbar så mkt. :-(
Å igår var vi på MVC, skulle prata, lyssna på hjärtat å mäta magen.. Hjärtljuden låg på 154, men magmåttet låg kvar på samma som sist, 36 cm.. Vilket inte är så bra. Ska därför komma tillbaka nästa vecka igen för att se så magen har växt, om inte så måste vi åka in å kolla så att allt ser bra ut. :-S Hum.. Nästa fredag ska även första samtalet med östra om igång sättningen äga rum. Men jag hoppas fortfarande att lilleman kommer av sej själv SNART !!!!

Å idag har vi gått in i v.36. :-) Det har allt gått rätt fort ändå om man tänker bakåt, men så fort jag tänker att om typ 1-2 veckor så har jag lillplutten i min famn, så känns det jätte långt bort. Hua, behöva gå me denna j*vla värk i typ 2 veckor till. Orka gnälla så många dagar till.. Jaja.. *Snart Sanne, snart*

Thea är så stor å duktig. Mamma är så stolt. Hon hjälper till å städar å plockar. ;-) Det går la sådär, men hon försöker å det är det som är det viktigaste. Hon tycker det är så kul att få vara med å göra nått. :-D Min fina docka.
Å hjälp vad hennes tal lossnar hela tiden. :-) Hon är ju så stor nu. Så fort det har gått. Det var ju inte alls länge sen hon låg i mina armar å var jätte liten. Nu bara skricker hon att man ska släppa henne om man får för sej att man ska lyfta upp henne å pussas. Haha. Man får passa på när hon är nyvaken, då går det en stund. ;-)


*Thea hjälper pappa att dammsuga


*Men pappa får minsan mysa ofta ;-)



Nää, nu ska vi äta macka med "Sannes-fetaost-röra" å dricka te. Mums. Ska ringa min kära syster å granne snart oxå. :-) Det får jag inte glöma,
Nää, puss å kram på er mina trogna läsare.

mommo mams
2009-02-07 @ 21:03:19

Jag e trogen läsare hihi, synd på tvättmaskinen typiskt, ni får försöka hitta en begagnad igen... Pussa min goa Thea från mommo kram på er




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0