Lördag, å ny grav. vecka :-)

Japp, v.38 (37+0) idag då. :-)
Det har ändå gått väldigt fort om man tänker efter.. Men än är han ju inte ute lilleman. :-(
Fick ju en tid för att startas i torsdags. Men när vi väl kom dit fick vi träffa en sur pensionerad gubbjävel som redan innan vi kom hade bestämt sej för att knäcka mej. Jag hade min älskling med mej, å min underbara vän Helena. Å det är jag så tacksam för, för hade dom inte själva varit med å hört läkaren så hade dom aldrig trott mej, det kan jag lova.
Förstår inte hur en läkare kan behandla en knäckt människa på ett sånt sätt. Men vadå, han var ju redan pensionerad så han behöver ju inte oroa sej för att få sparken iaf.. Han var ju inne kände i muttan på mej med sina korta, tjocka äckliga fingrar, å säger sen efter två sekunder att han inte når eller känner nått, å sen går han å skriver i min jonal att livmodertappen var omogen, stängd å låg långt bak. Ursäkta.. Hur kan han påstå att den var hård å inte öppen, när den var öppen 1 ½ cm, mjuk å låg framåt förr förra söndagen..
Var hos min barnmorska igår, å hon var inte glad över mina berättelser om östra, så hon bestämmde sej för att göra en egen undersökning på mej. Mkt riktigt, var öppen 3 cm, det var mjukt där inne å tappen var framåt.. Så fuck den jävla piss gubben !!!!!!!
Snart är han ute iaf min lilla prins i magen. Å hjälp vad skönt det ska bli. Dels att få se min lilla skrutt å sen att jag äntligen kommer kunna röra mej !! *Weiii*

Från det ena till det andra.
Har haft en målare här hela veckan. Å vårat hem är nu grymt snyggt. :-D Trivs som fan i våran lägenhet. Den kunde visserligen legat någon annan stans, men men...
I söndags hade vi lite förlovning/inflyttningsmiddag här hemma med dom närmsta. Det var riktigt trevligt faktiskt. :-D
Fick mkt fina presenter. *Tackar*
Å Kerstin stod för smörgåstårtorna. Mums va goda dom var.

           
*Hallen före          *Efter                    *Vardagsrum före             *Efter

           
*Fondväg vardagsrum       *Vårat sovrum före       *Efter

            
*Kök före                              *Efter                                *Theas rum före         *Efter 

Har mått ganska jobbigt i veckan. Dels knäcker ju värken mej totalt, sen har jag känt mej svikien av "vissa" i omgivningen. Så jobbigt med folk som inte verkar förstå än.. Vet inte vad jag ska göra, försöker å försöker, men det duger visst inte ändå. Vad ska man då göra ?? Känns i hjärtat när en vän sviker, det gör ont, riktigt ont. men som sagt, vad ska man göra åt det.. Trodde nånstans att jag bara inbillat mej, men kanske inte ändå då.. Trodde inte heller att mina barn skulle straffas, men tydligen. :-S Är så grymt ledsen över detta skumma å tragiska "slut". Men det är tydligen bara jag som känner ledsamhet, den andra parten mår tydligen kanon nu å är kanon glad.. Så som det är med allt, alltid en som känner mer än den anrda..
Aja.. Nångång får man kanske en förklaring till saker som inte verkar stå rätt till..

Å går ute vi till Gunilla å Göran en stund. Thea å Fredrik lekte massor i snön. Vet inte vem som hade roligast, Thea eller Fredrik. ;-) Haha !! Sen fikade vi lite innan vi åkte hem å åt middag å mös. :-D 

                
*Här blir det åka av    *Snuttunge                  *Pappas gamla ;-)


*Farsan har svin kul. ;-)

Hade precis min kära syster här på en kopp te, men hon lämnade just för att istället roa sej med tvätt. ;-)
Ska snart fatta luren å ringa min kära Helena.


*Gravidia 1 å 2 ;-)

Måsta bara tillägga att jag är mkt upprör på "den" som styr allt här på jorden. Vakna för helvet å se vad "du" håller på med. "Du" skänker lyckan till fel personer å du högger fel folk i hjärtat !! Önskar jag kunde göra nått..
*Kramar hårt*

Nää, dags att avsluta.
Kram på er läsare.
jennie
2009-02-22 @ 08:59:11
URL: http://www.bloggterrier.blogspot.com

MASSA tankar till dig och kämparglöd. Snart är det över och ni har er lille bebis. Krama Thea från oss! Bara ring om det är något gumman. Jag vill inte störa eller så, men ring om du har tråkigt eller vadsomhelst.

mommo mams
2009-02-22 @ 21:05:57

Imorgon ska vi se vad dom säger,,, så håll ut! Mams ska hjälpa dig lite med dom dumma,,,pussa på Thea goingen, så ses vi imorgon bitti...Dagis i mon Thea jyiiiiipiii leka o busa, pussunge...mommo mams

Mia
2009-02-23 @ 10:54:14
URL: http://superseriosdampattack.blogg.se/

Vad är det jag har gjort?

Det är aldrig ens fel att två bråkar.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0