Ont, ont, ont...

Då har man legat vaken typ hela denna natten oxå. Har haft så ont så jag nästan har gråtit, å inte nog me det så har min älskling gnisslat tänder inatt igen. Stryper honom snart. ;-) Tur att han fått en tid till tandläkaren nu iaf. Men det är ju inte förens i mitten på januari. *Pust*
Sen lyckades jag äntligen somna när han gick upp, men det tog la inte lång tid innan jag vaknade av att han väsnades istället. Jag var vanisinig. Å så åkte han å jag lyckas återigen somna. Men än en gång hinner jag inte sova så länge innan arbets gubbjävlarna sätter igång å pålar på andra sidan vägen. *Morr*

Höll knappt på att komma iväg med Skruttan till dagis så trött och så ont hade jag. Hon va tydligen oxå trött för när klockan var halv nio fick jag väcka henne. På med kläder i med en sabb frulle för Thea å sen kom vi iväg till dagis.
Men det är en pärs att gå den korta biten asså. Jag är helt gråtfärdig när jag väl kommer hem.

Väl hemma igen, stoppar i mejj lite oboy å macka, så kom Lena på hembesök. Hon är allt trevlig hon. När hon gått satt jag bara i soffan å laddade för att gå å hämta Thea vid två.
Å efter att vi kommit hem så la vi oss i soffan, kollade film å sen slocknade vi båda en stund.
Sen kom Freddan hem vid halv sex, fixade mat å sen åkte vi till min mamma. Mia följde med oxå.  :-D Fredrik skulle nämligen hjälpa mamma med att borra upp massa skit som hon hade köpt.
Jag å Mia smet iväg en stund. Åkte bort till ica å köpte frulle till mejj inför morgondagen. ;-)

Måste bara tillägga ett stort asgarv för en av Partilles mest patetiska människa. HAHAHAHAHA !!!
Smidig som ett kassaskåp i sina försök att "sätta dit mej". Att försöka lura i en av dom jag umgåtts mest med dom senaste åren en massa skit som inte ens håller i nån ända. Haha. Å smartskaftet klämmer en massa falska anklagelser när det är som mest infekterat.
-Hade du varit smart så hade du väntat till allt hade lugnat sej lite, då hade nån KANSKE kunat tro dejj. Sen hör nog till saken om man inte är så girig i att nån ska tro än oxå.
Haha än en gång. Det var det roligaste för dagen. ;-)

Iaf fick jag ett fint Julkort i brevlådan av våra kamrater Helena å Moa !!!!! Tack så mkt. Nu känner vi oss ännu lite mer speciella. :-D Jag som är så hatad.. Haha. ;-)

Min dotter är ju bara för söt får vi ju tillägga oxå. ;-) Mammas ena hund heter Alf, så jag frågar min kära dotter om hon kan säga Alf. Det kunde hon, -Alsch, Alsch
Haha. Så jävla snuttig asså. :-D

Puss på er mina nära å kära.
Ni andra får ha det så gott !!


               
*Mia å Thea :-)                       *Thea å Alsch                      *Allvarlig eller ??           *Pussa mommo


             
*Pussas                                   *Hjälper Pappa                     *Thea tror hon är en hund       *Mommo, Mia å Thea


       
*Loser                                      *Freddan å Helena ;-)          *Thea Å Tärje




 
*Mia har fått jobb på ica's godisavdelning, hennes uppgift är att dela ut godis så här mot julen. ;-)


*Å folk undrar varför jag är som jag är. ;-)
Mia
2008-12-09 @ 00:02:26
URL: http://superseriosdampattack.blogg.se/

Men herregud vad barnen blev glada av allt godis jag gav bort på ica ;-)

Haha det var faktiskt en ganska mysig kväll tycker jag allt :-) Puss på er mina änglar




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0