Lite rädd.. :-S

Har det sista haft så jävla mkt sammandragningar. Kunde knappt gå på ica å handla idag så ont hade jag i både mage å rygg. Börjar bli rädd att jag har för mkt sammandragningar. Tänk om den är på väg. :-o Det får vi innerligt inte hoppas. Inte riktigt än iaf. Jag tycker den kan komma v.36. Då är det helt okej för ett barn att födas. Men inte gärna i v.27 va.. Nää, en stund till får du stanna skrutten..

Har haft en lugn dag idag. Thea var hemma från dagis. Hon spydde LITE igår, så jag blev lite rädd ifall det skulle vara vinterkräksjukan som var på G. Men det var det nog inte. *Skönt*
Fredrik hade med sej Mc Donaldsmat hem idag. Smaskens. Är man gravid så är man. Hehe.
Har som sagt varit en sväng på ica oxå.. Men det gick ju inte så bra. Fick sätt mejj 300 ggr, å jag hängde mer i kundvagnen än vad jag gick upprätt. Halv kul. Nått kan jag väl iaf få göra..

Imon ska min kära pojkvän på julbord med jobbet. Så han kommer vara borta hela dagen. Mamma kanske skulle komma en sväng tror jag. Annars kan ju nån annan sällskapssjuk jävel komma förbi om ni vanar innan. ;-)
Jag vill ju oxå gå på julbort. Men det har inte Skanska tänkt på. Nänä, skit företag. ;-)

Vill göra nått kul... Helena var hos frissan idag. *Det blev skit bra* Jag vill oxå göra nått sånt. Har visserligen ett besök på spa som ligger, men jag tänkte jag skulle vänta med det tills efter jag klämt barn. Hehe.

Nää, nu ska jag ringa Helena, å sen ska jag nana. :-D
Ha en fortsatt trevlig kväll mina kära läsare.



HM's nya underklädersmodell. Haha.

Helena
2008-12-10 @ 22:30:30
URL: http://helpyourselfish.blogg.se/

HAHAHAHA Lite väl tidigt Thea, o lite väl stor! :p

Mommo, Mams
2008-12-10 @ 23:51:35

Men Thea då"""

Vi får se vad klockan blir när jag e klar med allt, tiden bara springer iväg nu, måste hitta nån klapp till min äää,,hjälp vad???

puss på er mams o mommo

Mia
2008-12-11 @ 00:21:09
URL: http://superseriosdampattack.blogg.se/

Du glömde skriva att du skulle ringa mig ;-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0