God kväll mina trogna läsare :-D

Så har ännu en dag passerat. Jag börjar faktiskt bli lite rädd på riktigt. Denna blogg har nu fan blivit som en chokladbit. Älskar att sitta här å blogga, å varje dag så har jag kamera med mejj i högsta högg iaf nått händer som jag kan skriva om å slänga in kort på. Haha. Men det som skämmer mej är inte detta bloggberoende, utan bloggen får mej att fatta hur faktiskt jävla fort dagarna går. För nu har jag tjatat om det i varje blogg tror jag. Å det är verkligen sant. Känns knappt som om jag hinner vakna innan det är dags att gå å lägga sej igen. :-O
Jag minns när jag var liten å mamma alltid sa att dagarna gick så fort å att åren bara går. Men fan va hon ljög, tiden ick inte alls fort. Det var en evighet mellan varje födelsedag, å mellan varje julafton. Å bara den korta tiden mellan min födelsedag å julafon var oxå en evighet.. Men nu, hallå känns som om jag fyllde år i förrgår å ändå så står julen å knackar på min dörr. Kom då till en tragisk insikt. JAG ÄR PÅ RIKTIGT VUXEN NU !!!!!!! *Gahhh* Alla säger ju till mej hela tiden, -Men Sanne du är ju vuxen nu, mamma och allt.. Ja kanske det, men jag ser mej inte som så vuxen som alla vill få det att låta som. Haha.
Jag å Fredrik pratade om det i morde oxå. När jag var typ 10 år å man såg andra som var typ 20 år så tyckte man att dom var så jävla vuxna, stora å framför allt var dom ju sååååå coola. Aha, så blev man själv 20 år, å jag känner mej fan inte så som man såg på dom STORA 20 åringarna.
Knunde inte sova så mkt inatt då min kära älskling låg å gnisslade tänder å snarka, å då kom jag på att jag är för Thea så som jag sett min mamma. En mamma, en vuxen människa som vet allt å kan allt. För det tror man ju gärna som barn att ens förälder kan å så. Men jag känner mejj inte så allvetande å kan då fan inte allt heller. Haha.
Men nu står man iaf där med, eget hem, en gubbe å snart 2 barn. *Helt underbart* Men vadå, det är ju allt som tillhör vuxenvärlden. Jag är alltså vuxen. *AsG* God morgon, jag är inte allt för snabb får jag säga. Det jag försöker komma fram till är att jag känner att det går för fort..
Eller jag vet nog inte vad jag vill komma fram till egentligen. ;-)

Iaf..
Idag har vi då varit hos Madde å Rikard på adventsfika. Det var mysigt. Mina kära svärföräldrar var oxå där.
Får då säga att jag trivs med mina nya familjemedlemmar. :-D

Nää, nu ska jag kolla på resten av avsnitten på Andra Avenyn för veckan.
God fortsättning på kvällen gott folk.

        
*Snyggingen i hissen       *På väg till bilen                *Thea å Faster-Madde           *Kan själv ;-)

Emilly
2008-12-07 @ 21:32:19

Sötnosen som kör vagnen själv, visst e våra vagnar bäst;) när barnen kan få vara duktiga å köra själva!! Nu är ja trogen läsare av din blogg hehe funderar på att göra mig en själv men kanske blir tomt vissa dagar eller så kommer man in i sånt att man måste skirva som dje ehhe

Mia
2008-12-07 @ 21:57:09
URL: http://superseriosdampattack.blogg.se/

Nu gör du så att jag får ångest:-P JAG VILL INTE BLI VUXEN!! älskar er puss

Caroline
2008-12-08 @ 09:57:51
URL: http://ceridwen.blogg.se/

Håller med till fullo. Åren går förbannans fort nu. Nästan lite FÖR fort.

kram

Mamma o Mormor
2008-12-08 @ 12:04:38
URL: http://www.123minsida.se/sivograbbligan

Ja se där, det var väl det jag visste, jag vet o kan allt jag e grym... pussa på lillgrisen från mommo. Älskar er mamms

Julia
2008-12-12 @ 14:05:58
URL: http://littlemommy.blogg.se/

Vilken söt jacka :D Vart har du köpt den? :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0