Fredag idag då. :-D

Japp, imorse när jag vaknade var det visst fredag. ;-) Dagarna bara springer iväg ju. Snärt sitter vi där å är 65 bast. *GAH* Nää, så fort får vi väl inte hoppas att det går. Haha.

Iaf så startade dagen segt som vanligt. Vi är hopplösa i denna familjen. Tar oss en halv dag att komma igång. Haha. Men det är ju lite gött. Thea kom å väckte oss 20 över nio iaf, å sen låg vi å mös i sängen i minst en timme innan vi kom upp å fixa frullen. Där efter satt vi bara i soffan å satt typ. Kom la iväg vid tre, åkte till bergsjön för att hämta Fredriks kläder på arbetet, men gubbarna hade redan åkt å låst, så vi åkte runt lite, å sen bar det av till ikea i kållered. Köpte en fotölj å en gossekatt till Thea å 2 ljus till hemmet.
Sen åkte vi till ica å handlade lite fredagsmys. Lite ostar å kex. :-D Mums.
Så nu har vi tryckt i oss det och kollat på Idol. Theas absoluta favvo program. Själv skulle jag inte vilja påstå att nån av dom är bra.. Men vad gör man inte för sin lilla sketonge. ;-)
Hon är ju för söt när hon står här mitt på golvet  vardagsrummet, framför tv'n å tokdansar. Haha. *Snuttan*

Måste bara säga att jag måste ha världens smartaste 19 månaders ongen. Hon fattar fan ALLT man säger, å hon är så duktig med sina svar och gör NÄSTAN alltid det man ber henne om. Som i morse, då började jag ju till och med gråta, så fin hon är, iaf så skulle jag klä på henne, men hade glömt ta med mej hennes byxor in i köket där jag satt på stolen för att klä mitt kära barn, visste att jag hade lagt ett par byxor från gårdagen i soffan, å så visste jag att det låg ett par byxor till inne i badrummet, säger lite på skoj då jag blir trött på mej själv när jag upptäcker att jag glömt nått, -Thea kan inte du gå å hämta dina byxor då ?? Thea lyser som vanligt upp som en sol när hon får äran att få en uppgift, å så pinnar hon iväg. Jag tänker ju att hon snart kommer med byxorna från soffan eller från badrummet, men det tar en bra stund innan hon dyker upp, jag ropar å undrar vad hon gör, det är tyst å jag går mot hennes rum å kollar vad hon gör. Sötnos. Då har hon dragit fram sin stol som hon fått av sin momo, ställt den vid sin byrå som faktiskt är väldigt hög, så har hon dragit ut just den lådan där alla byxor ligger, å tagit fram en par byxor.
Är hon inte världens bästa barn. Joo d e hon. Så himla duktig. *Stolt mamma*

Iaf, måste jag ju bara säga att man blir för trött på vissa. Att dom orkar, å hur tänker vi då ?? Nää, idioter finns det gott om.
Tur jag har Helena å prata av mejj med. :-D
Vi förstår varandra. Haha.

Nää, nu ska jag låta min skrutt kolla klart på sitt idol, tror bestämt att det börjar om 5 minuter.
Ses imon ALLA mina trogna läsare. *AsG*



                      
Denna vill jag ha mamma               Hum..                                       Fredagsmys i nya stolen framför mitt idol
Mia
2008-12-05 @ 22:52:37
URL: http://superseriosdampattack.blogg.se/

om men ååå jag bara älskar henne :D så söt (er med faktiskt) ;-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0