Bloggtime igen :-D

Oj vad jag har saknat min blogg, men har verkligen inte haft ork å skriva nu när det varit så mkt med julen å så..
Man ska ju hit å dit trots att man har så ont så man vill dö. Men ändå så vill jag ju, jag fixar inte bara att siita hemma..

Vi hade iaf en toppen julafton. Mia kom hit på morgonen. Thea fick öppna sin julklapp (en målarmatta) så satt Thea å Mia å målade, sen åt vi lite frulle, å sen kom mina å Fredriks föräldrar. :-D Mia å mamma bytte julklappar, å sen åkte Mia hem till sin pappa på lite julfirande.
Thea fick massa fina julklappar, å jag å Fredrik oxå. :-D Sen började "Kalle anka" å föräldrarna började dra sej hem, vi gjorde mat, å sen var det dags för julklappsöppning. Thea var helt lyrisk när hon ÄNTLIGEN fick dra fram alla packet å slita upp dom. *Haha*
Sen var min dag körd. Låg å lipa av smärta resten av kvällen. *Fan* Hur kul är det då ?? Inte ens på julafton kunde jag få vara lite värkledig å glad..
Jaja. Snart är det över å har det varit värt allt. *Längtar*

           
*Tack Mia                             *Mia å Thea                         *Ber ni ??                               *Thea matar Ebba


           
*Familjen munter ;-)           *TomteThea                        *Thea hjälper                      *God jul Mommo


           
*God jul Farmor                  *Öppna, öppna                     *Öh, snygg mommo       *Pappa hjälper


           
*Tack mommo/kjell           *Farmor har gjort :-D   *Såå skojig                         *God jul Tonni ;-)


         
*Krama                          *Trött tjej                       *Tack Mommo



I torsdags slappade vi hela familjen å sen vid sex åkte vi hem till mina svärföräldrar å åt lite julmat. :-D
Thea fick ännu mer packet. Av Kerstin å Dane. (Fredriks Moster å hennes man)
Ett jätte fint pussel, 4 st bilar å en fin filt med ett gossedjur till. Bilarna va jätte skojjiga, men ni ska inte tro att Thea får leka med dom.. Nej nej. Pappa är den som har roligast med dom.. Haha.
Jag kanske skulle ta å ringa Kerstin å tala om vad han gör mot sitt barn med julklapparna hon fått av dom, då skulle minsan pappzen få höra ett å annat. ;-)

Å så igår kom min far hit. Vi fick lite julklappar allihop å sen åkte han igen..
Sen åkte vi till min kära bror. *Mysigt* Det är kul å träffa honom ibland.. Det blir ju inte så ofta tyvärr. Men men.. Älskar honom ändå. :-D

                                 
*Kusinen Hugo, Brorm min, å Thea         *Hugo å Bror 

        
*"Ket"                                 *En vovve                             *Å en mobil ;-)



Idag har vi varit på kungsmässan. Var tvungna att lämna tillbacka Theas dator.. Den var kass. Så istället fick hon bilnycklar som låter, å en badbalja med massa saker i till sin docka.. :-D
På vägen hem stannade vi på ica i Mölndal, jag satt kvar i bilen med Thea som snarkade högt där bak. Så när min älskling kom ut hade han köpt presenter till mej. Haha. Bland barnleksakerna så hade han hittat pysselpaket, ett som man kunde göra egna ljus, å ett paket med sånt som man kunde göra egna stuttsbollar. Haha. Skit ball. *Tack älskling*

Vecka 30 idag då. :-D
Åh hej vad fort denna graviditeten har gått undan. Snart är han ju här våran lilla pojke.
Gú vad kul det ska bli med en liten son oxå. En av varje. Bättre kan det ju inte bli. ;-)
Köpte lite kläder till Tonni idag. :-D
Packade BB-väskan idag oxå. Det är la lika bra, man vet ju aldrig när han får för sej att komma ut. ;-) Fast Med Thea pckade jag väskar redan i v.25. Haha. Fredrik blev genast lite mer nervös. Men han är rätt lugn ändå faktiskt.
Få la se ju jävla lugn han e sen när det är dags på riktigt. Haha. .


*V.29


Nää, nu ska jag umgås med min prins.
Hörs imon.
Lovar att inte ha så långt uppehåll från bloggandet igen. ;-)
Men nu får ni lova att bättra er med era kommentarer. Hehe
Helena
2008-12-27 @ 22:43:56
URL: http://helpyourselfish.blogg.se/

V 25? själv packade ja min väska med 2 min mellan värkarna o då kom lilla damen ändå sjätte dagen efter BF,. Somliga är ute i god tid :p ser ut som ni haft en trevlig jul iaf. Nattis!

Sanne
2008-12-28 @ 09:52:01
URL: http://ninna.blogg.se/

Haha.. Aa du fattar vettö. ;-) 25 liksom.. Snacka om att ha bråttom. Bäddade sängen till henne i typ v.20 oxå. HAHA !!!! Men nu har han ju varit på väg några gånger, så jag tänkte det är lika bra. Man vet ju inte hur fort det går nu andra gången. ;-)

Mia
2008-12-28 @ 20:05:15
URL: http://superseriosdampattack.blogg.se/

Jag vet iallafall att Tonni ska komma den 9 Februari!! :D Sicken vacker födelsedagspresent det kommer bli. ;-)

mommo mams
2008-12-29 @ 11:38:21

Nu har jag kollat lite här fina bilder bra jul iår eller?? ska väl snart få igång min nya lapptopp ska bli kul , men har en känsla av att du får komma hit o hjälpa till ... puss puss på er...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0