Blogg-ledig helg ;-)

Japp så är det, så nu får man ju uppdatera er om min spännande helg. Förstår ju att ni är nyfika som bara den. ;-)

I lördags vaknade vi, åt en goo frulle å sen små plockade vi lite. Mamma å Majsan kom vid halv tre. Mia skulle oxå kommit, men hon var dålig. Vi skulle ha lite julklappsöppning å fika lite. :-D Majsan fick jätte fina saker av mamma, (kan inte skriva vad, för då avslöjas Mias present) Mamma fick en duschtvål å en hudlotion a Majsan som luktade jätte gott. :-D Thea fick en batteridriven liten vovve, en doktorsväska å en jätte fin klänning av Majsan. *Tack så mkt*

        
*Majsan å Thea                 *-Kom Tärje


    *Thea matar Tärje med glass ;-)


  
*Mommo                     *Gudmor


Å igår fick Freddan för sej att vi inte hade tillfäckligt med julpynt frame, så han satte igång å pyntade lite medans jag fixade frullen. ;-) Han är la för go min lille prins. Haha. Fjärde advent å allt. :-D *Tiden rusar ju*



Sen gjorde vi oss iordning, åkte å plockade upp min mor vid blommsterlandet å sen bar det av på kalas. Min "mormor"  fyllde nämligen är. Massa folk.. Men jag satt på min lilla stol i köket från det jag kom tills vi åkte. Man vågar ju knappt gå emot sjukans ord. Men jag dör faan om jag bara ska sitta inne fram tills mars. Det var iaf trevligt. Thea fick lite julklappar oxå. Av moster-Bea fick hon en mössa med en vovve på, å likadana vantar, ett par astuffa brallor, å så fck hon ett par jätte gossiga tofflor. :-D Av Monica fick hon 3 st ponnysar, en docka full med toffsar på å så fick en en sagobok. :-D
Jag å Fredrik fick ev juicepress av Bea. *Tackar*

Sen köre vi hem mamma å sen åkte vi hem.
Jag å Thea lekte lite med ponnysarna. Jätte skojj var det. ;-) Men när det var dags för Thea å sova så var det nån som bara vägrade. Hon var helt hysterisk. :-O Fattar ingenting. Hon somnar ju alltid direkt utan problem. Men igår var hon jätte ledsen å kom upp flera gånger. Blev lite orolig eftersom hon aldrig gör så annars. :-S Men tillslut så somnade hon.
Å i morse kom hon å la sej hos mej, sen sov vi till tio. ;-) *Gottegrisar*
Nää, nu ska vi leka lite,
Skriver troligen mer ikväll. :-D
Hej så länge


              
              *Puss då ;-)                         *På väg till bilen                   *Mommo                    *Thea i sina gossiga tofflor



*Thea idag, i sina nya brallor
Helena
2008-12-23 @ 00:11:05
URL: http://helpyourselfish.blogg.se/

hehe snällt av thea att dela med sig av glassen! ;)

mmmo mams
2008-12-23 @ 11:21:13

va fiiiiin hon blev i nya kläderna..

puss på er ses imon...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0