Aj !!

Stod å diskade lite efter frullen, bara det gjorde ju förbannat ont. Men jag SKULLE bara diska. Så är det. ;-) 
Men det gjorde ju värst ont när jag skulle gå ut ur köket å slog i mim stortå så det small. *AJ*
Hela foten dunkar nu ju.  :-(
Vem fan hade planterat dit en tröskel då ?? Jävligt onödigt får jag säga.

Snart ska jag väl ta min onda fot å gå å ställa mej i en dusch, sen ska vi göra oss klara å åka till mina svärföräldrar.  Thea,  jag å Gunilla ska baka pepparkakor idag. :-D

Får blogga mer ikväll.
Tack å adjö så länge.

          Måste bara dela med mejj av min kakonsnygga pojkvän ;-)
                  
(Freddan på Ikea igår)

Helena
2008-12-06 @ 21:14:07
URL: http://helpyourselfish.blogg.se/

Sluta gnälla om din tröskel, ja blev fuck trampad av en jättehäst! På stortån dessutom, vill du ha en bild? :p

Linda
2008-12-06 @ 21:38:13
URL: http://theali.blogg.se/

tjaaa... sicken go hund du fick med dig från skilsmässoaffären ;-) haha usch läste din story om kvinnan som hade ramlat.. fy böven... hemsk hoppas bara att de gick bra... jaja hjärtat ... hur orkar du skriva sååå mkt well well ja skall försöka ja med haha take care girls... and dogs moahahahha




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0